گروه شهری: مدیریت شهری با برگزاری ۵۰برنامه اجتماعی که از ۱۵شهریور آغاز شده و تا ۱۵مهر ادامه خواهد داشت، به استقبال‌ماه مهر و بازگشایی مدارس رفته است.

سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به فرارسیدن فصل تعلیم و تعلم گفت: از سوی شهرداری تهران جشنواره مشکات دانش‌آموزی، سباح، جام کوثر، اردوهای آموزشی و نمایشگاه عفاف و حجاب
برگزار می‌شود.

طرح استقبال از مهر با هدف اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ و انجام اقدامات لازم برای سهولت در دسترسی حدود 2میلیون دانش‌آموز و دانشجو به مراکز آموزشی، کمک به ارتقای خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش‌آموزان، تجهیز، بهسازی و نوسازی، ایمن‌سازی‌ و بازسازی محیط‌های آموزشی همچنین ارتقای خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش‌آموزان و دانشجویان در تهران برگزار خواهد شد.

ایازی اعطای کمک مادی و اجرای برنامه‌های محتوایی در مدارس را مهم‌ترین ماموریت شهرداری تهران در طرح استقبال از مهر دانست و عنوان کرد: تا پایان سال 91بیش از 102میلیارد ریال در حوزه فعالیت‌های عمرانی نظیر بهسازی آسفالت، سرویس بهداشتی و رنگ‌آمیزی مدارس، 41میلیارد ریال حمایت‌های تجهیزی نظیر تجهیز مدارس به کتابخانه‌های عمومی و کلاسی و ست‌های ورزشی هزینه و 30میلیارد ریال نیز صرف حمایت‌های برنامه‌ای و محتوایی در سطح 22منطقه شد.

وی با بیان اختصاص 175میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های حمایتی از مدارس طی سال‌جاری گفت: مانند سنوات گذشته فعالیت‌های عمرانی بیشترین حجم کمک‌های مادی را به‌خود اختصاص داده و در سال‌جاری بیش از 101میلیارد ریال هزینه فعالیت‌های عمرانی در مدارس خواهد شد. در عین حال 34میلیارد ریال صرف حمایت‌های تجهیزی و 38میلیارد ریال هزینه برنامه‌های محتوایی می‌شود.

کد خبر 230136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز